Sunday, November 29, 2009

Un smoothie cu bungalouri, anyone?

Vineri la Londra a fost cu alergatura (cum mereu incerc sa imbin utilul cu placutul, am venit aici si cu putina treaba legata de job) – n-am avut timp sa fac cine stie ce sau sa mananc cine stie pe unde; mi-am rezolvat treburile si m-am multumit bucuroasa cu 2 smoothies Innocent, un sandvis vegan de la Starbucks si seara 2 salate mici de fructe (pe care, din fericire, aici le gasesti la orice mini-market de cartier).
You got to love Innocent drinks! Cele mai bune smoothies (daca n-ar fi si pasteurizate, ar fi de-a dreptul per-fec-te!), cele mai amuzante etichete (singurele etichete din lume pe care sa mor sa le citesc in intregime), cel mai simpatic brand.
Mi-a placut ca au reusit sa ma surprinda si de data asta: sticlutele aratau absolut adorabil cu niste caciulite tricotate colorate (un proiect caritabil genial, creativ si eficient – Marea Tricoteala). In plus, am mai observat ceva senzational: au inceput sa puna ingrediente “la misto” pe eticheta. De exemplu: ½ banana, 1 mar, ½ mango, 0 bungalouri din anii ’50… Absolutely hilarious!!!

4 comments:

Ina Todoran said...

Cu adevarat BESTIALE aceste smoothies. Am baut in prostie si eu, mi-am mai luat si acasa :) Cat despre sandvis vegan la Starbucks - era ceva promotie? Am intrebat intr-o gramada de astfel de magazine daca au ceva vegan si se uitau la mine ca vitelul la poarta noua. :))

G. said...

Buna, honey! La Starbucks erau sandvisuri cu humus & salata sau cu falafel & tahini... Nu era nicio promotie - pareau a fi in meniul lor normal...
Pup!

Ina Todoran said...

Din pacate nu mai aveau. Asa ca am (re)devenit vegetariana cat am stat acolo si am savurat ciabatta cu mozzarella, rosii uscate si pesto (oh, yummm) si ceva sandwich cu cheddar. In Oxford am mancat lipie cu falafel si tabouleh. absolut DIVINA! Nu-mi spune ca te-ai intors deja din Japonia...

G. said...

Ba da! Gata - am facut-o si pe asta! Am super poze si povesti :) Revin in curand.