Thursday, November 26, 2009

Cum fotografiem mancarea

Reteta de Pasta Primavera e facuta de mine - nu am reprodus o reteta existenta, ci am luat bits and pieces de la diverse retete pe care le-am mai tot vazut, pentru o combinatie noua, speciala - a mea :)

Bineinteles, si fotografia de la Pasta Primavera e facuta de mine! Cu un Cannon EOS 400D, la lumina naturala plus lumina calda de bec, FARA blitz! Nu m-a invatat nimeni, dar se pare ca m-am priceput un pic! Azi am citit in Decat o revista (pag. 24 si 26, sus) un foarte mic dar util articolas despre "Cum sa-ti fotografiezi mancarea mai bine" si am descoperit ca am respectat cateva reguli.

Data viitoare o sa fotografiez insa exact ca la carte (sau ca la revista) si sper ca de-acum inainte sa surprind cu imagini chiar si mai mouth-watering...

No comments: