Tuesday, November 24, 2009

Ajutor de nadejde


E foarte greu sa fii vegan. Fara un ajutor serios in bucatarie :)
Iar eu l-am gasit: un robot de la Philips, care face foarte multe chestii - ceea ce inseamna ca nu am nevoie de mai multe aparate, ci doar de unul singur.
Configuraţia 3-în-1 permite montarea storcătorului de fructe, blenderului sau vasului pe aceeasi unitate centrala, astfel încât e nevoie de un minim de spaţiu.
Cum se vede si-n imagine, arata foarte contemporan (e din Aluminium Collection), deci nu-i nevoie sa-l ascund prin vreun dulap - il tin la vedere si la-ndemana, chiar pe blatul de lucru.
Cu el ma ajut la facut sucuri de fructe si legume (are un super storcator, care lasa pulpa foarte uscata), smoothies si supe creme, salate de orice fel, sau granola delicioasa...

2 comments:

Unknown said...

Buna.

Intentionez sa imi achizitionez un alt blender si care sa aiba si alte accesorii. Insa sunt destul de sceptica in ceea ce priveste robotul de bucatarie care este un instrument de genul n in 1.
Acest robot este singurul instrument pe care il folosesti - pe post de blender, storcator, pt feliat? cat de performant este in materie de storcator, de ex, pt morcovi?
Multumesc.

G. said...

Salut! Raspunsul e simplu: este fooooarte performant. Eu una sunt multumita; il folosesc de mult timp deja si inca nu i-am gasit cusur. Nici eu nu credeam in n in 1, dar asta chiar e bun!