Thursday, November 26, 2009

Ki-life

Astazi am dat din intamplare de un nou (pentru mine, ca el inteleg ca nu-i deschis recent) magazin de produse naturiste. Ki-life (nu are site) e in Piata Amzei nr. 17 si m-a surprins placut prin diversitate. Nu au alimente proaspete (adica fructe sau legume, ca BioGood), dar am gasit aici o multime de produse bio si preparate naturale foarte greu de gasit in alte locuri (de exemplu o multime de ingrediente pentru mancare asiatica, pe care nu le-am vazut nici macar la Mega Image sau Metro).
Mi-am cumparat de la ei Soya Cuisine bio - adica un fel de smantana lichida din soia, pentru gatit, pe care n-am mai vazut-o nicaieri pana acum.

5 comments:

Unknown said...

Pentru ca ai adus vorba de produse sanatoase, a aparut o carte foarte inetresanta, Inteligenta Ecologica. E semnata de Daniel Goleman si cred ca numele suna cunoscut ;-) Goleman face un exercitiu intelectual de imaginatie remarcabil si gandeste, printre multe altele, o lume in care produsele, mai exact etihetele sa specifice detalii despre modul si conditiile reale in care au fost fabricate. Ar fi ceva, nu?!

G. said...

Ce tare! Cartea asta ma intereseaza si pentru job, si pentru after hours. Mi-o comand! :)

Vlad said...

Eu zic ca daca am reveni la natura nu am mai avea nevoie de nici o eticheta sau sigla care sa ne confirme ca produsul este BIO.

Am sti sigur asta fiind produse de mainile noastre.

rulugulu said...

Acum gasesti la ki life si sacosele noastre de iuta:
iuta.ro

Minimi said...

are si site http://ronatura.ro/ si de curand am vazut un magazin Ki Life si pe strada CA Rosetti, vis-a-vis de Vodafone Magheru :)