Friday, December 18, 2009

Vegan Christmas

Daca n-as fi tanjit dupa calatorii vacanta asta, as fi facut acasa un Craciun delicios vegano-vegetarian (amicii mei - spirituali cum ii stiu - m-ar corecta cu "delicios desi vegano-vegetarian", dar eu sunt consecventa cu ideea ca cele doua lucruri nu ar trebui sa fie contradictorii).

Mi-as fi cumparat un brad in ghiveci de aici (pe care l-as fi plantat in curte dupa aceea) sau unul artificial de aici, ca sa nu mai alerg dupa braduti in fiecare iarna...
L-as fi impodobit cam asa cu decoratiuni facute din plus, sfoara si paie:
...decoratiuni pe care, daca nu le-as fi avut deja, le-as fi cautat pe la Bam boo...
Mi-as fi pus un fes rosu in cap si cam asa as fi ars-o prin casa toata perioada; as fi pus un fes rosu si papusilor, sa se bucure si ele de Craciun:
Mi-as fi facut un cozonac dupa reteta asta, tarta de pere la care visez de ceva vreme si poate si-o placinta cu mere si scortisoara... Le-as fi macat pe toate cu ceai cald sau vin rosu fiert... Si in dimineata de Craciun as fi facut si-un eggnog, egg free sau chiar si traditional, ca doar o data pe an sunt sarbatorile...

As fi pregatit o masa gustoasa de pranz, cu bucate cat mai traditionale: aperitive reci drob si fasole batuta, aperitiv cald ciuperci umplute, iar ca fel principal bineinteles sarmale :) N-as fi suspinat prea tare dupa vreun vegetarian roast, desi recunosc ca nu mi-ar parea rau sa inceapa sa aduca si pe la noi...

Dar, cum mie mi-a trebuit o ditai calatoria, va urez tuturor de pe-acum sarbatori fericite, cumpatare la mancare, si sa ne re-ntalnim sanatosi si plini de energie! Iar daca gatiti de Craciun bucate vegane delicioase, lasati un mesaj ca sa stim de ele :) O masa romaneasca buna tot imi fac cand m-oi intoarce :)
Vacanta minunata!

2 comments:

Marmelade said...

si unde mergeti in vacanta?

G. said...

Salut! Bine ai venit!
Destinatia suna a gluma, dar e cat se poate de "pe bune": in Patagonia :)
Sarbatori frumoase si tie!