Friday, December 4, 2009

Amici grijulii

Azi, pentru prima data de cand sunt vegana, am fost la restaurant cu un grup maricel de omnivori. Tineri, cu IQ foarte ridicat, simpatici, dar necrutatori cand vine vorba de misto-uri.

Iata cateva dintre reactiile experimentate:
- Cand am ajuns la restaurant (nu printre primii) am aflat ca s-a aflat. "Pai ce faci, fata? Vegana? De cand? Si... de ce???"
- Dupa ce-am detaliat un pic motivele mele si dorinta de o sanatate mai buna, s-a concluzionat ferm "Aha! Deci tu vrei sa mori sanatoasa!" :))) (spirituali - I have to give them that!)
- Gazda restaurantului (o foooarte simpatica italianca, sosia perfecta a Lizei Minelli, care concepe, gateste si serveste minunatiile locului) m-a privit cu dragalasa compasiune toata seara si s-a straduit din rasputeri sa gaseasca ceva gustos si pentru mine. Si, Doamne, ce-a mai reusit (sote de legume, risotto cu dovlecei si paste cu ciuperci porcini, toate delicioase!!!)
- O amica ajunsa mai tarziu a venit si mi-a spus ca "Am auzit ca esti... altfel!" :)
- Ca nu mananc carne a parut sa inteleaga mai toata lumea. Dar ca am renuntat si la oua si lactate pare sa fie total de neconceput...

M-a amuzat sa vad ca, in timp ce se infruptau din incredibile retete savuroase fie inecate in sosuri onctuoase, fie debordand de cascavaluri topite, fie abundand de carnuri impanate, amicii mei se aratau foarte circumspecti, daca nu ingrijorati de-a dreptul, fata de cat de sanatoasa e dieta mea cu legume, cereale si fructe...

No comments: