Monday, January 11, 2010

La multi ani!

M-am intors! Acu' o saptamana ca sa fiu sincera, dar dupa o plecare lunga, si re-acomodarea ia ceva timp...

Inainte de orice: LA MULTI ANI!!! Sa aveti un an exact cum vi l-ati pus in minte si chiar mai bun decat atat! Sa va tineti de toate schimbarile si inceputurile pe care cu siguranta v-ati promis ca le faceti si sa va minunati la-nceputul anului viitor cat de eficace a fost 2010!

La mine 2010 din punctul asta de vedere a-nceput mult peste asteptari. Ca-n fiecare an, New Year's Resolution a fost destul de lunguta, cu o sumedenie de dorinte, de decizii pentru toate fatetele vietii mele... Ei, bine, doua dintre ele - dintre cele mai "grele" - au dat deja cele dintai semne chiar in prima si a doua zi din an.

Mi-am propus sa incep sa calaresc si... in cealalta jumatate de planeta, in Argentina, la cca. 80 de kilometri de Buenos Aires, in Estancia Santa Susana, am petrecut aproape o ora intreaga din 1 ianuarie calare!

Mi-am mai dorit ca eu si iubitu' sa invatam sa dansam tango argentinian si pe 2 ianuarie am luat prima noastra lectie privata la tangueria La Ventana, una dintre casele de tango cele mai faimoase din capitala Argentinei. Ne-a fost profesor Ramiro, unul dintre senzationalii dansatori pe care ii admirasem in spectacolul de revelion...
Daca o tin tot anul asa... o sa iubesc 2010! :)

No comments: