Sunday, January 24, 2010

Going raw - the ultimate frontier

Una din deciziile pentru anul asta e sa mananc timp de o luna intreaga, candva prin primavara-vara (probabil in mai), o dieta raw vegan. Am inceput deja sa ma documentez despre asta - azi am descoperit ca exista chiar si un film care se numeste Raw for 30 Days (filmul arata povestea unor bolnavi de diabet considerati de medici ca "incurabili" care dupa dieta raw tinuta vreme de o luna au scapat de insulina).

Pe youtube am gasit si un scurt interviu cu Woody Harrelson despre beneficiile raw diet - si el a avut la un anumit moment aceeasi new year's resolution:



Despre mancatul raw, retete etc. se poate citi si pe blogul Inei de retete vegane. Ea a lansat si o provocare de a manca raw timp de 4 saptamani pe care, iata, o accept! :)

4 comments:

Ina Todoran said...

Good girl! You'll become addicted, trust me ;)

G. said...

Pai la cum arata retetele de la tine de pe blog (prajiturile m-au rupt!), te cred :)

Monica said...

oh, am intrat aici, ti-am citit posturile, voiam sa-ti spun ca eu am saptamani raw in viata si tare bine mi-a prins la sanatate (bine, pe de alta parte ma ajuta tara in care ma aflu).evident ca (si ce bine ar fi cazut aici cacofonia) carne nu mananc de 6 ani si ca am intalnit la viata mea si "vegani de vegani" (o tanti care se lauda dar mie imi parea dubioasa, din cauza de gabarit. ca sa imi spuna ca uite, e vegetariana si aseara mancase niste gogosi bune cu gem! da. )

G. said...

@Monica: da, ai dreptate, chiar ma gandeam acum cateva zile ca a fi vegan nu inseamna neaparat si ca mananci sanatos. Exemplul cu gogosile e graitor:); pana si un ghiveci de legume poate fi transformat in ceva aiurea daca ii pui ulei mult la gatit si cine stie ce faina pentru a face sosul mai gros...
Multam ca citesti MV:)