Sunday, November 14, 2010

Mexican Brunch

Cand spui garbanzo, avocado, tomate, cebolla, queso, crema y tortilla spui TACOS. Vegetarian, por supuesto! Asta am mancat azi la brunch (pentru ca duminica nu reusesc aproape niciodata sa ma trezesc destul de devreme pentru micul dejun, si nici sa astept cuminte ora de pranz).

Tortilla (organica, din faina integrala, geniala) am avut pentru ca mi-am cumparat weekendul trecut cand am fost la Londra, din acelasi loc minunat despre care povesteam aici (daca nu gasiti si pe la noi, puteti face in casa - iata o reteta). 4-5 bucati pentru 2 persoane sunt de ajuns.

Garbanzo inseamna naut - se gasesc mai peste tot conserve cu boabe gata fierte (eu le-am luat de la superketul Nic, din Dorobanti, ca de altfel toate cumparaturile pentru aceasta reteta). Am folosit 1 conserva: am pus tot continutul la incalzit, iar dupa un clocot am luat vasul de pe foc, am scurs zeama si am adaugat peste boabe 1 catel de usturoi tocat, putin ulei de masline si zeama de lamaie.

In rest mai e nevoie de 1 avocado copt (curatat de coaja si taiat cubulete), 1 rosie (si ea taiata in cubulete), 1/3 ceapa (tocata marunt), 1 mana de cascaval ras (Hochland e foarte gustos si natural) si 1 cutiuta smantana (eu am luat bio, din gama aceea verde, Andechser, care se gaseste prin supermarketuri).

Toate ingredientele se pun in tortilla si tacos-ul e gata de infulecat!
Nutrilicios!!!

3 comments:

Valdemar Ramírez said...
This comment has been removed by the author.
liana said...

delicios..

Anonymous said...

oooo..da' ce reteta...yammmiii..!