Thursday, September 23, 2010

Marele castigator la Antena 1

In fiecare joi seara la Antena 1 puteti vedea versiunea romaneasca a celebrului show Biggest Loser - Marele Castigator. M-am uitat in seara asta la prima emisiune si am fost socata de cat de mult imbatranesc kilogramele in plus - participantii sunt muuult mai tineri decat arata. O concurenta are doar 21 de ani - i-as fi dat si 40 cu usurinta...

Desi recunosc ca nu-mi prea place cum sunt expusi participantii pentru entertainment-ul general (e clar ca sunt obezi - nu-i prea OK ca-i arata mai non stop "la bustul gol" pe barbati sau "cu vedere la buric" pe doamne), eu una aplaud faptul ca Antena 1 a adus acest format si la noi. Marele Castigator reprezinta o modalitate in plus de a educa masele intru miscare si mancare sanatoasa (tot in grupul lor, pe Euforia, e show-ul lui Dr. Oz).

Bafta tuturor concurentilor! Sa castige cel care pierde cel mai mult!

3 comments:

Monica JITARIUC said...

Sa castige cel care pierde cel mai mult!

foarte, foarte bine zis!!

G. said...

:) mi-ar fi placut sa se fi straduit un pic mai tare cand au tradus Biggest Loser... Poate "Cine pierde castiga"... sau ceva de genul...

Kat said...

Din pacate, ca in orice Reality-Show, se pune mai mult accentul pe dramele dintre concurenti, decat pe a da informatii despre cum au ajuns in situatia asta si cum ii "vindeca" (sa zicem). Par sa se ocupe destul de mult de concureti, dar noua ne arata doar telenovelele.