Thursday, September 23, 2010

Bacania Veche


Cu mare drag anunt si eu deschiderea oficiala a Bacaniei Vechi a lui Marius Tudosiei!

Am avut bucuria de a merge si la deschiderea neoficiala, mai pentru cei de-ai casei, acum cateva saptamani si va spun cu mana pe inima ca-i un loc special, facut cu mult suflet si daruire, in care merita sa mergeti si sa va faceti cumparaturile. Au tot felul de bunatati de tip slow food (deh, cele mai multe non-vegane! sorici, si carne-n untura, si branzeturi care mai de care) si multa mancare naturala sau bio, toate intr-un decor cu aer un pic magic; despre bacan, ce sa mai vorbim - o placere sa stai la taclale cu el! Te cucereste cu povesti despre fiecare produs pe care-l are-n grija si cu pasiunea sincera care-i vibreaza-n ochi cand iti spune despre cum a gandit fiecare coltisor al locului!

Programul deschiderii oficiale Bacania Veche - de la bacan insusi citire il gasiti aici.

Pofta buna! Adresa Bacaniei Vechi este Str. Barbu Vacarescu nr. 49.

3 comments:

Marius Tudosiei said...

O fi seara, o fi tarziu, oi fi si eu obosit, dar sa stii ca m-am emotionat un pic. E tare frumos sa vezi ca sunt si alti oameni care cred in proiectul tau. Si care il privesc cu prietenie si ingaduinta. Si care vorbesc frumos despre el.
Ma simt ca si cum mi l-ai fi mangaiat pe Luca pe crestet...
Multumesc,
Marius

G. said...

Tin pumnii azi si trec in weekend pe-acolo! :)
Sa-ti iasa chiar mai bine decat speri si sa fie intr-un ceas bun!

Marius Tudosiei said...

S-a intamplat urarea ta!
a fost bine.
a fost minunat.
am cunoscut oameni extraordinari.

imi place in Bacanie... :)
Imi place din ce in ce mai mult.

Mai ales cand strang zambetele oamenilor dupa ce gusta lucruri de acolo...