Tuesday, March 2, 2010

Call to arms

Cand e vorba de corpul lor, in general femeile sunt obsedate de marimea fundului si celulita de pe coapse. Personal, mie mult mai importante mi se par bratele. Pentru ca sunt mai aproape de nivelul ochilor privitorului, mai usor de observat din cauza gesturilor si mai greu de ascuns in haine. Si astfel tradeaza imediat nivelul tonifierii intregului corp.

Sa aveti bratele frumos definite, cu umeri fermi si spate tonifiat, nu-i treaba usoara (mai ales daca ati depasit anii adolescentei). Cum se apropie vara (mai sunt doar 3 luni!), daca vreti sa purtati rochite cu bretele si bluze fara maneci, ar fi bine sa treceti ca si mine la treaba!

In cautarea retetei perfecte, am gasit azi un articol pe site-ul CNN despre sotia presedintelui SUA, Michelle Obama, ale carei brate tonifiate au devenit trademark si "a source of inspiration". Articolul se numeste "How to get Michelle Obama's toned arms" si il puteti citi si voi aici. Contine sfaturi de la nutritionisti si antrenori personali celebri.

De la iubitu' am insa o solutie mult mai simpla - nimic revolutionar, ci... the good old push-ups: flotarile din scoala generala! El face zilnic 20-30, de vreo 2 ani. Din ianuarie am inceput si eu in fiecare dimineata (imi iau mai putin de 1 minut) si rezultatele clar se vad. In prima saptamana n-am reusit decat 3 flotari pe zi, dar azi am ajuns la 8-10. Uitati mai jos un filmulet despre cum se executa corect flotarile in genunchi (mai potrivite pentru fete). Spor la treaba!

No comments: