Tuesday, May 25, 2010

Where I draw the line

Se apropie sfarsitul lunii mai, luna in care imi propusesem in urma cu ceva timp aici ca voi manca raw vegan. Cum m-am descurcat? Pai hai sa vedem...

N-am inceput chiar pe 1 mai, ca era weekend si sarbatoare. Si nici pe 2 mai, ca pe 3 trebuia sa merg intr-un business trip pan' la Sighisoara unde stiam ca nu voi putea manca raw, deci n-avea niciun sens...

Pe 4 am inceput in forta: salate, smoothies, guacamole, gazpacho, pana si desert (o crema de caju)... Dar m-am oprit sambata pe 8 mai, cand impreuna cu iubitu' am fost parinti de weekend - adica am avut-o 2 zile la noi pe Deea, finutza noastra cuminte, frumoasa si desteapta, care are 5 anisori :)

I-o spune Deea salatei "mancarea printilor" (bravo mamei ei, care o invata sa mananace sanatos inca de mica!), dar cum totusi nu puteam sa pun copilu' la dieta mea raw vegan, am adoptat eu dieta ei. Oricum a fost vegetariana, micuta - carne n-a vazut deloc tot weekendul si nici nu cred ca i-a simtit lipsa.

Din 10 mai tot on&off am fost... Ceea ce se cheama ca de fapt am ramas tot vegan/vegetarian.... Se pare ca asta mi-e limita in materie de nutritie sanatoasa. Iertare Ina (a ei a fost provocarea de 4 saptamani de raw food pe care am acceptat-o in urma cu cateva luni) - am incercat, dar... nu e pentru mine. Sunt totusi prea gurmanda pentru asta ;)

Povestea insa nu se opreste aici. Revin indata cu ceva interesant :)

No comments: