Sunday, April 11, 2010

New books, new recipes

Cartile mele de bucataras vegetarian se inmultesc pe zi ce trece :)

De la sorelina mea am primit cea mai tare carte de bucatarie vegetariana - un must have pentru orice veggie cook care se respecta! E plina de retete super yummy insotite de niste poze care te fac sa-ti vina cheful de gatit imediat! O puteti cumpara si voi de pe net, de aici de exemplu.

Pe langa cele peste 300 de idei de bucatarit, cartea explica in ce consta un regim vegetarian sanatos, prezinta toate grupele de alimente din dieta unui vegetarian si da detalii despre efectele benefice ale acestor alimente.

Eu am facut deja din ea reteta de guacamole de la pagina 184. N-am poze pentru ca a iesit asa de buna incat am mancat tot inainte sa apuc sa iau aparatul de fotografiat :)


De la prietenii mei Ioana si Cata am acum o carte numai si numai cu supe... crema :) Mi-au adus-o de la Paris, pentru ca stiu cat de innebunita sunt dupa astfel de supe! Ce-i foarte interesant la cartea asta este ca aproape fiecare supa vine cu o reteta de baza si alte 4 variante.

Eu am gatit de exemplu supa de dovleac (in franceza "veloute de potiron"), care mi-a demonstrat ca poate fi foarte usor modificata la gust (desi ramane la fel de delicioasa) daca-i adaug ori smantana (de soia i-am pus eu - o vedeti mai jos), ori lapte de cocos (pentru o varianta thai), ori avocado, ori scortisoara...

No comments: